• جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه، ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
  • دسته بندی : شهرستانها
  • کد خبر : 972-10697-5
  • خبرنگار : 8119
  • منبع خبر : گفتگو

راهیابی دانش آموزان ملایر به مرحله کشوری مسابقات آزمایشگاهی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: از بین 65 دانش آموز حائز شرایط شرکت در مرحله شهرستانی شانزدهمین مرحله مسابقات آزمایشگاهی، دانش آموزان سیفیه به مرحله کشوری راه یافتند.

هادی سلگی در گفت وگو با ایسنا، منطقه همدان، در این رابطه افزود: دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان ملایر در چهار گروه، شامل 9 دانش آموز دختر و 3 دانش آموز پسر از پایه دهم و یازدهم به مرحله استانی مسابقات آزمایشگاهی راه یافتند و پس از برگزاری مرحله استانی دانش آموزان پایه دهم دبیرستان نمونه سیفیه با کسب رتبه اول استان، راهی مرحله کشوری این دوره از مسابقات شدند.

وی یادآور شد: همچنین دانش آموزان پایه دهم دبیرستان نمونه عشقی فرد و محمد ملایری رتبه دوم استان و دانش آموزان پایه یازدهم دبیرستان عشقی فرد رتبه سوم استان را کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه فعالیت های گروه های آموزشی در راستای توانمندسازی حرفه ای و توان علمی همکاران چشمگیر بوده است، گفت: گروه های آموزشی متوسطه در سال تحصیلی 97-96 در راستای توانمندسازی حرفه ای معلمان و افزایش توان علمی آنان نسبت به برگزاری کارگاه های تخصصی و همایش های علمی و دوره های کوتاه مدت اقدام کرده است.

سلگی با اشاره به اینکه در این زمینه تعداد 90 مورد کارگاه، همایش و هم اندیشی برگزار شد، ادامه داد: این برنامه ها به میزان 360 ساعت با مشارکت 2800 نفر و تعداد 10 کد ضمن خدمت به میزان 38 ساعت با مشارکت 900 نفر از همکاران اجرا شد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر همچنین به برگزاری آئین اختتامیه نخستین جشنواره زیبانویسی اشاره کرد و اظهار کرد: در این رقابت هنری 120 نفر دانش آموز پایه اول دختر و پسر مدارس شهری شرکت کردند که در نهایت به 34 نفر دانش آموز حائز رتبه برتر شهرستانی، لوح تقدیر و تندیس داده شد در و از همه شرکت کنندگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: